Friday 18 February 2011

I'm a single mom

Hostperheen isä ja äiti lähti viikonlopuksi Margaret Riverille ja mahtava au pair kun olen, niin jäin poikien kans keskenään kotiin. Nyt pojat on onneksi jo nukkumassa, pitäis mennä itekin, kun ne herää kuitenki joskus 5.30am aikoihin. Alan silti kattoon vielä leffaa, kyllähän sitä ehtii nukkua sitten joskus, ei vaan ainakaan tänä viikonloppuna..

Kuvailin taas monta videota kun en muistanu, että eihän se youtube niitä suostu lataamaan.. On koko päivän ollu vähän semmonen yh-äiti olo ja huomena jatkuu sama meininki, vai sattuiskohan jostain löytymään joku komea isäehdokas... :D

Iltapäivällä käytiin aluksi tuon pikkuhurmurin kans kaupassa, jonka jälkeen haettiin isoveli tarhasta mukaan ja sen jälkeen alkoikin sitten normaalit päivärutiinit. Minun unelmien kassatyöntekijä ei muuten hymyilly mulle tavalliseen tapaan kun käytiin kaupassa. Se vaan näytti vähän hämmästyneeltä jostain kumman syystä. Tän perheen äiti sano muuten jotain, että "Sitten kun meet tuon pikkusen kans kauppaan niin voit sanoa sille J:lle, että ei ei ei tämä ole minun lapsi, olen vaan au pair, niin ja olen myös sinkku, ihan näin ohimennen!". En sanonu, älkää pelätkö! Haha!






Toinen yh-äiti Anni..

Pojat ottaa rennosti.. (videolta napattu kuva)



Nyt kattoon 'Sisko tahtoisin jäädä' -leffaa. Hyvää viikonloppua!




Noora

No comments:

Post a Comment