Friday 5 November 2010

"She must be swedish.."

Huh oli pari aika kuumaa päivää tällä viikolla! Maanantaina +31°C, tiistaina +33°C ja keskiviikkona +36°C. Tää oli kuulemma vasta alkua, joka kesä tulee sellainen aika, että on monena päivänä putkeen jotain +42°C, näin mulle kerrottiin. Se voi olla aika hiostavaa kun tuo kolmenkymmenenkuuden asteen hellekin oli jo aika hullua! Ei tarvinnut mitään tehdä niin hiki valui ja vaikka olis alasti ollu niin silti olis ollu erittäin hiostavaa. Mutta en valita :) Aivan outoa, että Suomessa on jo kylmä ja täällä ihan päinvastaista..

Hellevarustus: erittäin pienet vaatteet, hedelmiä ja vettä..

Otan kyllä muutaman palmunsiemenen täältä mukaan ja kasvatan Suomessa omat puut... Rakastan nuita!


Eilen kävin taas IKEAssa täydentämässä hillo-, näkkäri-, daim- ja lihapullavarastoja ja ihailemassa muutamaa taulua. Oli aika hauska kun olin kassalla maksamassa ruokaostoksia, niin minun takana oleva vähän vanhempi nainen sanoi aika hiljaisella äänellä jollekin työntekijälle, että "She must be swedish" (eli mummolle suomennos: "Hän on varmasti ruotsalainen") ja katsoi minuun. Käännyin naiseen päin ja vastasin vain, että juu en oo ku oon suomesta ja hymyilin. Oon luullu, että näytän ihan samalta kuin paikalliset, mutta en vissiin sitten.

Valitettavasti minun tummaihosta rakkautta ei näkynyt tällä kertaa..


Ei vaan ole kovinkaan halpoja nuo taulut, eikä helposti kuljetettavissa Suomeen niin suunnittelin vähän, että otan täällä ite kivoja kuvia ja teetän niistä sitten tauluja! En tiiä tuleeko sen halvemmaksi, tuskin, mutta ainaki tulee semmosia kuin haluaa ja persoonallisempia :)




Miten taas on jo viikonloppu!?


Noora

2 comments:

  1. nuita tauluja oli kyllä tuola haaparannan ikeassaki! ota mieluummin ite kuvia ja teetät sitte:)

    ReplyDelete
  2. Aijaa! Jotenki aattelin, että niitä olis vaan täällä ku on teemaltaan vähän enemmän tänne sopivia :D Varmaan otanki ite kuvat ja teetän niistä sitten.

    ReplyDelete