Wednesday 9 April 2014

Kuulumisia


Mie oon taas viime aikoina ollu erityisen väsyny. Toissapäivänäki nukahin jo 18.00 ja päikkärit venähti neljän tunnin mittasiksi. Miten voi tuntua tältä keväällä kun aurinko paistaa paljon enemmän? Eikö sen pitäis mennä just toisin päin?

Minusta tuntuu, että oon ollu viimiset kaks kuukautta jossain masennuskaudella. Tää minun huonekin näyttää ihan siltä kun täällä olis käyny joku riiviölapsi sotkemassa oikein kunnolla. Motivaatio on siis ihan hukassa ja semmonen perus innostuneisuus kaikkea kivaa kohtaan on myös kadonnu. Oon sitten syöny kaikkea hyvää ja shoppaillu parantaakseni oloa. Eli mulla on teille vähän tunnustettavaa...

Hei mie oon Noora. Mulla on shoppailu- ja syömisruokaherkkuongelma!

Noniin, siinä se nyt tuli.

Ehkä mie voisin joku päivä jopa esitellä kaikkia nuita minun miljoonaa juttua mitä on tullu ostettua. Kertyneitä kiloja en kuitenkaan taida alkaa esitteleen :D

Yks ärsytyksen aihe on myös edelleen jatkuva poski-/hammas-/ien-/leukakipu.. Ja iso ikävä Australiaan ja muutenkin ihan vaan matkakuume! Viime yönäki näin unta, että olin ottamassa aurinkoa ja rentouduin vaan. Selvästi jotain stressiä ja alakuloisuutta ilmassa.

Siinä minun höpöhöpö juttuja tällä kertaa.. Semmoset tunnelmat täällä päässä, miten siellä ruudun toisella puolella?




Voi olla, että tämmösiä postauksia tulee lisää jos tää olo ei tästä muutu..



Noora

2 comments:

  1. Ei se ikävä koskaan lopu.. terkuin toinen ausseja ikävöitsevä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei näköjään... Viime yönäki näin unta, että palasin Perthiin ja kun kone oli laskeutumassa niin itkin vaan :D Olispa totta!

      Delete