Sunday 19 January 2014

Enjoy your time here


Ainiin voisin vissiin kirjotella minun ihanasta Rovaniemen lomasta jotain!!

Loma alkoi hautajaisilla eli surullisissa merkeissä, mutta onneksi sen jälkeen sai lomailla, eikä tarvinnu stressata mistään. Loma meni just niinkö pitiki eli söin paljon, näin kavereita, pelasin mummon kans korteilla, kävin Napapiirillä moikkaamassa joulupukkia, rentouduin (yritin ainaki), juhlin tapsantansseja, kävin ekan kerran elämässäni poroajelulla ja nautin vaan olosta Rovaniemellä. Niin ja kävin maailman parhaassa Wingstonissa viis kertaa 9 päivän sisällä hahah!

Tässä kuvia minun lomasta aikajärjestyksessä:


Pikkuveli esitteli mulle uuden sovelluksen haha..

Muistelin omia yo-juhlia...

Tuli hirveä nälkä tän kuvan takia!! Voisko joku lähettää mulle tuota parasta ruokaa?!



Semmonen oli minun joululoma :) Rovaniemi on ihan paras paikka!



Noora

No comments:

Post a Comment