Saturday 31 August 2013

My days


Mie arvasin, että siskon lähtemisen jälkeen ei mee kauaa ku mulla on taas tylsää. Joka päivä tällä viikolla oon vaan hengaillu yksin täällä kämpällä ja kattonu telkkaria (jonka sain vihdoin toimimaan!) tai istunu koneella. Syöminenki on vähän meinannu unohtua vaikka tuntuu, että kokoajan on nälkä, hmm. Ehkä mie pikkuhiljaa totun olemaan pelkästään itseni kanssa.




Oon tykänny olla koulussa aika paljon nyt kun vihdoin ja viimein on kunnolla motivaatiota opiskella. On kivaa oppia kaikkea uutta ja tavata uusia ihmisiä. Opiskelen tosiaan Suomen Liikemiesten Kauppaopistossa ja vuonna 2015 minun pitäis valmistua merkonomiksi. Ehkä mie oon vihdoin ja viimein löytäny sen oman alan, jota tuun tekeen sitten tulevaisuudessaki ainakin jossain muodossa.


Pieni osa meiän ryhmästä..
 

Tänään oon vaan maannu tässä väliaikaisella "sängyllä" (80cm patja+137cm ilmapatja vierekkäin) ja yrittäny välillä vähän laittaa itteäni valmiiksi kun ollaan lähössä ulos :) Mukava nähä kavereita kun oon tosiaan päivät ja illat vaan ollu täällä kotona. Pitää nyt yrittää ryhdistäytyä ja laittaa itteni lähtökuntoon!




Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!



Noora

No comments:

Post a Comment