Sunday 9 December 2012

All I want for Christmas is......

Siitä on vuosi kun olin Cambodiassa ja sain kuulla, että pääsen jouluksi kotiin! Mulla ei ollu minkäänlaisia kylmän ilman vaatteita mukana, joten liikkeelle lähdettiin varvastossuilla ja topilla. Kyllä porukka pikkusen katto minua ku hullua kun kävelin Saksassa ulkona vaihtaessani terminaalia. Samat katseet jatkui niin Helsingissä kuin Rovaniemelläkin. Muistan vielä kuinka joku vähän vanhempi mies kysyi multa tuohtuneena, että mihinkäs olen villasukat oikein jättäny. Sinnehän ne jäi Australiaan kun en tienny tulevasta Suomijoulusta!


Siellä joku tuijotteleekin takana..


Totaalinen jäätyminen oli kyllä täysin sen arvoista, oli nimittäin ihana olla jouluna kotona! On se vaan niin parasta! Otettiin pikkusiskon ja-veljen kans paljon kuvia, joita mulla oli tarkoitus laittaa tänne jo tammikuussa, mutta jotenki kummallisesti yllättäen ne taas unohtu :D No nyt tulee siis kuvia vuoden takaa.















10 päivää niin oon taas kotona ja saan viettää ihanan suomalaisen joulun! En malta oottaa niitä maailman parhaita ruokia, joulun tunnelmaa ja sitä, että saan vaan olla kotona perheen kanssa! Jos sitä vähän päivittäis nuita joulukuviakin samalla.



Noora

4 comments:

  1. Moi,

    ei liity tähän postaukseen ollenkaan, mutta vasta löysin blogisi (tykkään!) ja olisin kiinnostunut, että menitkö jonkun järjestön kautta ausseihin au pairiksi vai miten?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tervetuloa! :) Löysin perheen www.aupair-world.net sivun kautta eli en menny järjestön kautta.

      Delete
  2. Tuolla sivussa lukee, että oot jättänyt Australian kodin? Miten sä siellä oot asunut? Ja siis miksi et ehtinyt pakata viime jouluna ku tulit Suomeen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asuin Australiassa 1,5 vuotta :) Ensin olin 9kk au pairina ja sitten tein muita juttuja ja matkustelin. Viime vuonna ei ollut tarkoitus mennä Suomeen jouluksi vaan pysytellä lämpimässä, mutta sitten tulikin yllärilähtö kotiin ja lämpimät vaatteet oli ihan eri paikassa kuin minä silloin.

      Delete