Thursday 10 May 2012

Sydney: Harbour Bridge, Opera House, Darling Harbour

Bondi Beachin lisäksi oopperatalo ja silta on ollu semmoset asiat mitä oon pitkään halunnu nähä. Mulla ei kuitenkaan ollu hirveästi odotuksia niistä ja nehän näyttiki sitten paljon hienommilta mitä aattelin! Oli jotenki ihan mahtava tunne seisoa niiden eessä ja miettiä, että tästä oon vaan haaveillu monta monta vuotta! :) Mentiin myös ferryllä Circular Quaysta Darling Harbouriin ja nähtiin silta ja oopperatalo vähän eristäkin kulmasta. Ferry matkalla nähtiin hienoin sateenkaari mitä oon ikinä nähny! Itseasiassa niitä oli kaks ja molempien molemmat päät näky!!










Vielä muutama osa Sydneystä tulossa ja sitten siirryn seuraavaan kohteeseen :)



Noora

2 comments:

  1. ääk iik! mie oon ihan kohta tuolla.. ihan hyvinhän siellä näyttää vielä tarkenevan :)

    ReplyDelete
  2. Ainaki kolme viikkoa sitten oli vielä ihan kivoja ilmoja :) Hauskaa reissua!!! Jos sulla on aikaa niin mee käymään Blue Mountainsilla!!

    ReplyDelete