Wednesday 14 March 2012

Adventure World

Käytiin maanantaina Tiian kans Adventure World nimisessä huvi-/vesipuistossa. Minun on pitäny käyä siellä jo yli vuoden ajan, mutta en koskaan oo saanu aikaseksi mennä.. Saatto siis olla vähän liian kovat odotukset kun ei se nimittäin kovinkaan ihmeellinen ollu. Muutamat laitteet oli kyllä kivoja.. Olis huippua päästä pitkästä aikaa kunnon vesipuistoon!! Ai mitenniin lapsenmielinen.... :D













Ainiin muuten onko teillä kellään hyvää kameraa jota vois suositella mulle? Ihan pokkaria siis tällä kertaa. Oon miettiny, että Canon vois olla hyvä kun on järkkäriki samaa merkkiä ja oon tykänny tosi paljon. Aattelin ostaa vihdoin uuden sen Cambodiassa varastetun waterproof Panasonicin tilalle... Niin ja tuosta tuliki mieleen etten oo vieläkään kirjottanu Cambodiasta mitään, enkä ees lisänny kuvia sieltä... Kiinnostaisko teillä vielä kuulla/nähdä minun Cambodia reissusta jotain?? :)


Noora

No comments:

Post a Comment