Monday 9 January 2012

Miracles do happen!

Ohhoh kylläpä siitä on taas aikaa kun oon viimeksi kirjottanu! Tässähän voiki toivotella hyvät uudetvuodet sun muut kaikki unohtuneet päivät samalla kertaa! Toivottavasti kaikilla on alkanu vuosi 2012 hyvissä merkeissä :)

Mulle on tapahtunu vähän kaikenlaista viimisten viikkojen aikana, minkä takia kirjottaminen ei ole niin hirveästi kiinnostanu.. Suomi on jälleen kerran jääny taakse ja tämänhetkisenä paikkana on Englanti, joka jo huomena kylläkin vaihtuu taas seuraavaan maahan. Minusta on myös jostain ihmeen syystä tullut tyttöystävä joulukuun 29.päivä! Kuten yks kaveri kommentoi parisuhde muutostani facebookissa "No nyt on maailmankirjat sekaisin ;) onnea!" niin eihän tämä tosiaan ihan arkipäivää ole minun elämässä.. :D

Blogi on pyöriny mielessä monina hetkinä, mutta päätin, että nautin mieluummin ihmisten kuin läppärin seurasta. Monia juttuja on mistä haluan kirjottaa ja sen tuunki tekemään pian. Toivottavasti tämä blogielämä tästä vähän vilkastuu ;) Ja jos ei minusta kuulu niin tulkaahaan kommentoimaan ja läpsimään poskille, että mulle tulee tarpeeksi huono omatunto!!







No nyt sanon vielä kunnolla: IHANAA JA TAPAHTUMARIKASTA VUOTTA 2012 KAIKILLE!!



Noora

2 comments:

  1. ihanaa noora! mulla on ihan hirvee ikava toivottavasti nahdaan pian. oon surfers paradisessa just talla hetkella. east coast come on!!

    siiri

    ReplyDelete
  2. Voii en malta oottaa että nähään taas pitkästä aikaa! Pitää sopia treffit jonnekki mahdollisimman pian!!

    ReplyDelete